malawihans.reismee.nl

bijna terug

Aan alles komt een eind, zo ook aan de tijd in Malawi.

Inmiddels zitten we, na een aantal heerlijke relaxte dagen op de Eco-lodge in Cape Maclear, in de KoreaGarden Lodge in Lilongwe. Met de auto hebben we 3000 kilometer lang Malawiaanse kippen, koeien, geiten, kinderen hartkloppingen bezorgd, maar morgen vliegen we als alles goed gaat via AddisAbeba naar Europa terug. Dank voor al jullie berichten en hopelijk tot ziens.

wim en eygje

Geniet nog even, en een goede thuisreis gewensy!

Jan en Thera

Hoi Hans en Jeanette, jullie hebben heel wat km gereden zeg, dat zal toch niet altijd even comfortabel zijn geweest. Hans, het was leuk om je de afgelopen maanden te volgen! Fijne terugreis gewenst, hopelijk klopt het lang geleden geboekte vliegschema nog en komen jullie gezamenlijk weer thuis :-) . Tot ziens in Alphen! Thera en Jan

Ingrid

Hallo Hans en Jeanette, een goede vlucht toegewenst en tot ziens in Alpen aan den Rijn!
Groetjes Jaap en Ingrid

Jan en gerda

We hopen dat jullie inmiddels veilig aangekomen zijn. Wij zijn nu op vakantie. Als we terug zijn bellen we of mailen we met jullie, groetjes.

Fanny

Hoi Hans

Ben benieuwd hoe het met je is :) stuur anders ff berichtje naar mn emailadres fannyfransen@gmail.com

Groetjes!

Fanny