malawihans.reismee.nl

nog in mulanje

Nog even tijd om een berichtje te schrijven.

Ook zal ik proberen weer wat foto's te plaatsen. Inmiddels heb ik weer een paar foto/video gemaakt, maar het blijft natuurlijk mogelijk dat ook deze weer kwijt raken, niet gelezen kunnen worden of dat de stroom ineens weer uitvalt.

Afgelopen week ben ik flink kwaad geweest en mijn frustratie en ergernis uitgesproken tegen de mensen hier dat afspraken niet nagekomen worden. Nou, dat heeft geholpen. Zelfs de chief kwam de volgende dag verontschuldigingen aanbieden over de gang van zaken.

Als je om 6 uur morgens afspreekt en dan is er niemand. Om 07.00 komt er iemand maar er zouden er minstens 20-30 zijn. Enfin... ze moeten ook de europese manier van werken maar eens meemaken. Als het goed is zijn er nu metselaars, stenensjouwers, zanddragers en geulengravers bezig om een beetje vaart te maken. Morgen of woensdagwil ik weer terugreizen via Blantyre, waar ik een paar mesne moet spreken en dan het weekend weer thuis (CapeMaclear).

Ik probeer nog snel wat foto's, bedankt voor jullie goede wensen en tot later.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!