malawihans.reismee.nl

afscheid emen

Misschien is de reden dat het hier zo warm is, dat de mensen behoorlijk " cool" zijn. Aan de buitenkant zal je niet gauw werkelijke gevoelens zien. Al een aantal keer een plotseling overlijden meegemaakt. Aan de nabestaanden valt niet veel verdriet te merken. Misschien houdt men er altijd wel al rekening mee. Afscheid nemen, voor kortere of langere tijd of voor altijd gaat redelijk vlug. Geen uitgebreide speeches of dankjewels, gewoon " tionana", see you later, of niet. Ik mag dat wel.

Om dan toch wat aandacht te krijgen neem ik daarom maar 2x afscheid. Nu, terwijl ik Cape Maclear ging verlaten, maar ook straks, als ik nog terugkom met Jeanetje, die ze allemaal willen ontmoeten. Dan nogmaals een afscheid dus. Mensen maken kortere of langere tijd deel uit van je leven. Sommigen veel te kort, anderen veel te lang. Het hoort er allemaal bij. Ik ga heel veel missen hier in Malawi, maar het is ook welweer mooi geweest. Inmiddels hier met Jeanette en we gaan er even van genieten. TIONANA.

Henk en Heleen

Hoi Hans en Jeanette, Jeanette, heb je een goede reis gehad? Fijn, dat je er bent! Ja, afscheid nemen is niet leuk, maar hoort bij het leven. Geniet nu maar van lekker jullie gezamenlijke reis! Lieve groeten op deze zonnige Koningsdag van Henk en Heleen

C&A

Hai, Hans en Jeanette. Bedankt voor de vele mooie en leuke verhalen. Geniet van de welverdiende vakantie en tot ziens in Alphen, waar we hopelijk de rest van de verhalen (b.v. de vakantie) te horen krijgen.

Ingrid

Hallo Hans en Jeanette, een helé fijne vakantie toegewenst hoor geniet er maar van! Leuk dat jullie nog samen terug gaan om echt afscheid te nemen van de mensen waar jij Hans een lange tijd was. Groetjes van Jaap en Ingrid

Gerda en jan

hallo hans en Jeanet Leuk dat je nu met Jeanet vakantie kan houden.Geniet er van ,en een fijne tijd samen.

Leny Reijerse

Hallo Hans en Jeanette, wat een avonturen heeft Hans beleefd, ik hoop dat jullie samen het wat rustiger aan doen. Geniet van al het moois om jullie heen, wees bedacht op rare chauffeurs onderweg, fijne vakantie gewenst en tot bij jullie thuis! hartelijke groet van Leny

Ingrd

Hallo Jeanette en Hans,
Leuk die foto's zeg!
Geniet er nog maar lekker van!
Groetjes en tionana in Alphen!!
Jaap en Ingrid

Leny Reijerse

Mocht je dit lezen Hans, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Voor 'straks' een goede reis naar huis gewenst, hartelijke groeten van ons allen, Leny

Henriette en de tuitjes

Hallo zus en zwager
Ik hoop dat jullie een mooie trip hebben in Afrika. Het gaat al aardig opschieten.
Hans gefeliciteerd met je verjaardag vanuit Kreta van ons drietjes. Ik wens jullie nog fijne dagen en een goede terugreis.