malawihans.reismee.nl

basic

Cool
communicatie verloopt nu wat moeilijker omdat de computers van het internetcafe van Marloes zijn gejat.

nu zit ik op m'n tabletje via een wifi een beetje te knoeien. Geen foto's te uploaden dus.

Afgelopen weekend was ik echt into basics.

In een cultural village een nachtje doorgebracht. Ik kreeg gelukkig een matras op de grond, iedereen ligt verder gewoo op ee riete matje.

Dichtsbijzijde elektrapunt is een halfuur fietsen over ee modderpad.Douchekop; is ee plastic beker waar gaatjes i ngeprikt zijn.

Zit ik hier inCapemaclear toch wel luxe.

De letter n wil af en toe haperen, sorry.

Dank voor alle berichten van jullie en sterkte maar met werken.

(trouwens, ik heb het afgelopen weekend dus doorgewerkt, dus wees niet al te jaloers)

????????????????

Reacties

Reacties

wim en eygje

Hoi Hans, fijn weer wat te horen!Ik begrijp dat het een beetje behelpen is, maar dat is toch de charme van Afrika? Veel plezier en sterkte!
hartelijke groeten van Wim en Eygje

Ingrid

Hallo Hans, Wat leven wij dan toch in enorme luxe met onze boxspring, jullie daar op een riet matje en over een douche maar niet te spreken. Heb je daar in Malawi ook maar weer een fiets op de kop getikt, zet je hem wel goed op slot!! (snap trouwens niet dat je daar kan fietsen)
Ik hoop als het internet weer beter werkt, op wat Afrikaanse foto's.
Groetjes van Jaap en Ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!