malawihans.reismee.nl

vertraging

Nou, mooie boel.

Nog niet eens vertrokkken en nu al vertraging. Het hoort natuurlijk wel een beetje bij Afrika.

Wat is er aan de hand?

Op het vliegveld in Lilongwe wordt ik opgehaald door Marloes, een Nederlands contactpersoon in Malawi. Zij zou me, na aankomst, in ongeveer 3 uur tijd naar Cape Maclear kunnen rijden en mij in een gastgezin droppen. Maar...........het regent!

Het regent dus zo hevig dat een deel van de weg tussen Lilongwe en Cape Maclear er niet meer is en dat daarom een ommetje van zo'n 3 uur extra nodig is. Dat lukt niet meer voor donker, dus dan maar overnachten in Lilongwe. In NL heb je files, in Malawi regen. What's the difference?

Om maar positief te blijven: ik weet nu al in, in Alphen aan den Rijn, dat ik bij Lilongwe vertraging heb. Onze volprezen NS weet het soms zelf achteraf nog niet eens of er vertraging was.

Alle lof dus voor Malawi (en Marloes die mij dit mailde). Ik heb er zin in.

Reacties

Reacties

Heleen

Nou, Hans, dat begint al goed! Ik hoop dat je een goede reis zal hebben en veilig op de plek van bestemming aan zult komen! Heel veel succes!!! Groetjes, Henk en Heleen

Jaap en Ingrid

Komt mij bekend voor. Kijken in Afrika niet op een kilometer extra of een uurtje meer. Tijd speelt een mindere rol dan bij ons wanneer al veel reizigers bij 5 minuten vertraging in de stress schieten. Maar Hans je bent er en dat is niet niks. 4 maanden zwoegen. Wij gaan je volgen in je werkzaamheden en belevenissen en wensen je in alles wat je onderneemt veel plezier en succes. Groet van Jaap en Ingrid

Jan en Gerda

Hans we blijven je volgen en wensen je daar en goede en gezegende tijd toe.
Wij hopen woensdag naar Israel te vertrekken.
Zo kunnen we onze belevenissen met elkaar delen, alleen zitten we nu iets verder uit elkaar als vorig jaar.
Hoop dat je rug een beetje opknapt. Veel succes en zegen. Groetjes Jan en Gerda.

E & e

Hans we wensen jou een suc6 volle trip en een gezonde thuiskomst.

Fran

Leuke jurk ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!